Eveline Cosmetics Banana Care Mango and Kokos Hand Balm

Uklidňující krém na ruce

Můžeme doručit do:
1.12.2021
Skladem (> 5 ks)
Kód: EV3797
79 Kč –30 % 55 Kč
Kategorie: Krémy na ruce
Hmotnost: 0.057 kg
Péče o tělo: Krémy na ruce
Tělo: Péče o tělo
eveline cosmetics banana care krem na ruce mango a kokos 2
79 Kč –30 %

Vyhlazující balzám s banány, intenzivně vyhlazuje suchou a hrubou kůži. Šťavnatá vitamínová výživa na ruce odstraní zarudnutí, suchost a drsnost rukou. Balzám na ruce Banana Care Eveline cosmetics svou vůní stimuluje smysly a zlepšuje náladu při každé aplikaci.

Vlastnosti:

  • balzám na ruce
  • energická vůně sladkého banánu
  • výtažky z manga, citronu a mučenky
  • odstraňuje zarudnutí
  • velmi rychle se vstřebává
  • okamžitě vyživené ruce
  • určeno pro všechny typy pokožky i velmi suchou
  • balzám působí jako vitamínová výživa pro ruce

Aktivní složky:

  • Mango, citrón a mučenky vyživují pokožku
  • Kokosový olej obnovuje hedvábnou jemnost
  • Alantoin uklidňuje a regeneruje
  • Bambucké máslo hydratuje a zabraňuje vysychání

Použití: Naneste dostatečné množství krému na pokožku rukou a jemně vmasírujte. Krém na ruce používejte podle vlastní potřeby.

Objem / hmotnost: 50 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.