Eveline Cosmetics Royal Caviar Day Cream-Concentrate 40+
Denní krém proti vráskám 40+
Kategorie: | Denní krémy |
---|---|
Péče o pleť: | Pleťové krémy |
Pleťový krém: | Denní krém |
Položka byla vyprodána… |
Pleť po čtyřicítce už začíná ukazovat drobnější hlubší vrásky – to ale neznamená, že se s nimi musíte smířit. Krém je svým jedinečným inovativním složením speciálně vyvinut pro pleť starší čtyřiceti let. Obsahuje aktivní látky napomáhající hloubkové opravě poškozených buněk, vyhlazování vrásek a celkovému zpevnění a intenzivní výživě pleti, abyste se opět cítili stejně mladí na duši i na těle.
Vlastnosti:
- zajišťuje hloubkovou regeneraci buněk
- vyhlazuje vrásky a zlepšuje hustotu kůže
- zpevňuje, hydratuje a hluboce vyživuje pokožku
Aktivní složky:
- Neo-DNA komplex™ zajišťuje hlubokou opravu poškození buněk a stimuluje proces tvorby nových buněk.
- Royal Caviar™ a duomolekulární Neuropeptid intenzivně vyhlazují vrásky a zlepšují hustotu kůže.
- Další aktivní složky: čistý retinol, bambucké máslo, sójový olej a SPF 8
Použití: Krém je určen pro každodenní použití. Aplikujte na čistou a dokonale usušenou pokožku. Naneste v malém množství na špičky prstů a jemně krouživými pohyby vmasírujte do pokožky obličeje, krku a dekoltu. Vyhněte se kontaktu s očním okolím, v případě zasažení očí ihned důkladně vypláchněte čistou vodou.
Objem / hmotnost: 50 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.