Eveline Cosmetics Absorbing Oil Sheets
Papírky na zmatnění pleti
Kategorie: | Matující papírky |
---|---|
Hmotnost: | 0.012 kg |
Líčení: | Tvář |
Tvář: | Matující papírky |
Položka byla vyprodána… |
Eveline cosmetics matující papírky jsou hedvábně jemné a dopomůžou vám k zmatnění pleti.
Okamžitě absorbují nadměrný maz z pleti. Nemusíte se obávat, že matující papírky váš make-up naruší. Eveline papírky mějte vždy v kabelce. Během náročných dní, kdy se potřebujete 100 % spolehnout na svůj vzhled, stačí vytáhnout papírek na zmatnění, přetřít obličej a výsledkem je svěží pleť bez lesku a nečistot.
Vlastnosti:
- přirozený vzhled bez mastných míst na pleti
- odstraní přebytečný kožní maz
- odstraní lesk z pokožky
- pleť je krásně svěží
- nenaruší váš make-up
- prodlouží trvanlivost make-upu
- nevysušuje
- doporučeno zvláště pro ženy s mastnou a smíšenou pletí, s rozšířenými póry a problematickou pletí (akné)
Použití: Lehce přikládejte ubrousek k pleti – nikdy netřete. Vhodné zvláště pro použití na T-zónu – čelo, oblast nosu, brada. Lze použít kdykoliv během dne i přes make-up.
Obsah: 50 ks
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.