Eveline Cosmetics FaceMed+ Cleansing Micellar Water
Čistící micelární voda pro dokonalé odstranění make-upu
Kategorie: | Micerální vody |
---|---|
Hmotnost: | 0.55 kg |
Čištění a odlíčení pleti: | Micerální vody |
Péče o pleť: | čištění a odlíčení pleti |
Položka byla vyprodána… |
Bezalkoholové tonikum hluboce čistí pokožku pleti. Výtažek z okurky uklidňuje a příjemně osvěžuje pleť.
- již od první aplikace - pleť je očištěna a získá hladký a matný povrch
- po 4 dnech – reguluje se sekrece mazu, je snížená viditelnost pórů
- po 28 dnech – výrazné snížení viditelných vad, pleť má zdravou barvu
Řada Facemed+ je inovatiní řada kosmetiky pro péči o obličej. Vyznačuje se extrémně účinnými složkami a optimální tolerancí i pro nejcitlivější pleť. Série Facemed+ byla vyvinuta v úzké spolupráci s dermatology.
Vlastnosti:
- odstraňuje i voděodolný make-up z obličeje, očí a rtů
- hloubkově čistí a osvěžuje pokožku
- matuje pokožku
- minimalizuje vznik alergie
- pro normální, smíšenou a mastnou pleť
- bez alkoholu
Použití: Naneste tonikum na vatový tampón a očistěte tvář, oči a rty. V případě silného make-upu, nechte působit několik sekund. Používejte každé ráno a večer, nebo podle vaší potřeby.
Objem / Hmotnost: 400 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.