Eveline Cosmetics FaceMed+ Cleansing Micellar Water

Čistící micelární voda pro dokonalé odstranění make-upu

Položka byla vyprodána…
Vyprodáno
Kód: EV3721
169 Kč –29 % 119 Kč
Kategorie: Micerální vody
Hmotnost: 0.55 kg
Čištění a odlíčení pleti: Micerální vody
Péče o pleť: čištění a odlíčení pleti
Položka byla vyprodána…
5901761919400 Face Med Cleansing micellar 400ml
169 Kč –29 %

Bezalkoholové tonikum hluboce čistí pokožku pleti. Výtažek z okurky uklidňuje a příjemně osvěžuje pleť.

  • již od první aplikace - pleť je očištěna a získá hladký a matný povrch
  • po 4 dnech – reguluje se sekrece mazu, je snížená viditelnost pórů
  • po 28 dnech – výrazné snížení viditelných vad, pleť má zdravou barvu

Řada Facemed+ je inovatiní řada kosmetiky pro péči o obličej. Vyznačuje se extrémně účinnými složkami a optimální tolerancí i pro nejcitlivější pleť. Série Facemed+ byla vyvinuta v úzké spolupráci s dermatology.

Vlastnosti:

  • odstraňuje i voděodolný make-up z obličeje, očí a rtů
  • hloubkově čistí a osvěžuje pokožku
  • matuje pokožku
  • minimalizuje vznik alergie
  • pro normální, smíšenou a mastnou pleť
  • bez alkoholu

Použití: Naneste tonikum na vatový tampón a očistěte tvář, oči a rty. V případě silného make-upu, nechte působit několik sekund. Používejte každé ráno a večer, nebo podle vaší potřeby.

Objem / Hmotnost: 400 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.