Eveline Cosmetics Banana Mousse Regenerating Lip Balm
Ovocná vazelína na rty s příchutí banánu
Kategorie: | Péče o oční okolí a rty |
---|---|
Hmotnost: | 0.02 kg |
EAN: | 5901761984057 |
Líčení: | Rty |
Rty: | Péče o rty |
Položka byla vyprodána… |
Banánová vazelína na rty v tyčince se doporučuje pro každodenní péči a ochranu rtů před škodlivými účinky. Vazelína (pomádka) na rty vyhlazuje, zvlhčuje a jemně maže rty. Zabraňuje vysoušení a popraskání pokožky. Jemně rty leští. Pravidelné používání vazelíny s příchutí banánu zlepšuje vzhled rtů. Osvěžující vůně a chuť banánu činí aplikaci pomádky velmi příjemnou.
Vlastnosti:
- krásně vyhlazené rty
- zabraňuje popraskání a vysoušení rtů
- zmírňuje podráždění rtů
- příjemná vůně banánu
- švýcarská receptura
Aktivní složky:
- Receptura bohatá na banánový olej dokonale zabraňuje suchu a popraskání pokožky.
- Marulový olej, nazývaný elixír mládí, zvyšuje zvlhčení a pružnost pokožky, vykazuje intenzivní regenerační účinky.
- Kokosový olej účinně chrání a posiluje. Intenzivně zvlhčuje a zklidňuje podráždění.
- Antioxidanty chrání pokožku před škodlivým vlivem volných radikálů.
- Bambucké máslo dokonale vyhlazuje a zpevňuje.
- Kendi Oil - bohatý na omega kyseliny. Rychle proniká hluboko do pokožky, zvlhčuje ji a zjemňuje.
Použití: Naneste na rty kdykoli během dne dle potřeby.
Hmotnost: 4 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.