Eveline Cosmetics Banana Care Hair Mask 500 ml

Hydratační maska na vlasy

Můžeme doručit do:
26.10.2021
Skladem (4 ks)
Kód: EV3806
179 Kč –17 % 149 Kč
Kategorie: Regenerace vlasů
Hmotnost: 0.558 kg
Vlasy: Regenerace Vlasů
eveline cosmetics FOOD FOR HAIR BANANA CARE HAIR MASK 500ML
179 Kč –17 %

Výživná krémová maska ​​na vlasy s příjemnou jemnou vůní banánu je určena pro barvené a melírované vlasy. Nejúčinnější aktivní látky šetrně a efektivně čistí vlasy a pokožku hlavy, starají se o ně a zlepšují jejich stav.

Vlastnosti:

  • kvalitativně zlepšuje strukturu vlasů
  • má regenerační a hydratační účinky
  • navrací vlasům přirozený, zdravý vzhled
  • dodává vlasům krásnou vůni

Aktivní Složky:

  • Banánový extrakt - zjemňuje, intenzivně vyživuje a regeneruje.

  • Extrakt z avokáda - zabraňuje vyblednutí barev a zanechává zdravý lesk.

  • Extrakt z papáji - hydratuje, dodává lesk a osvěžuje vlasy unavené barvením.

  • Vlasy jsou zdravé a lesklé, zatímco jemná vůně banánů setrvá.

Použití: Naneste masku na vlasy umyté šamponem a nechte 3 minuty působit, poté opláchněte vodou.

Objem / hmotnost: 500 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.