Eveline Cosmetics Oils of Nature Dry Oil and Rejuvenating Serum
Luxusní suchý olej s omlazujícím sérem
Kategorie: | Tělové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 0.15 kg |
Péče o tělo: | Tělové oleje |
Tělo: | Péče o tělo |
Položka byla vyprodána… |
EVELINE Oils of Nature Dry Oil Omlazující sérum dokonale hydratuje a vyživuje pokožku. Po použití EVELINE Oils of Nature bude vaše pokožka intenzivně zpevněná a vyhlazená. Nezanechá vám na pokožce mastný film a rychle se vstřebá. Vaše pokožka bude krásně provoněná jemnou vůní inspirovanou Dior J´adore. Tento přípravek obsahuje jedenáct vzácných olejů: Inca Inchi, Marula, argan, Perilla, kukui ořech, avokádo, makadamia, mandle, slunečnice, rozmarýn, hroznová jádra.
Vlastnosti:
- pečuje o pleť, pokožku i vlasy
- účinně hydratuje a zjemňuje
- rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty
- hloubkově vyživuje
- nezanechává na pokožce mastný film
Aktivní složky:
- Marulový olej - regeneruje, působí jako antioxidant
- Avokádový olej - regeneruje, hydratuje
- Mandlový olej - zklidňuje a vyživuje
Typ pokožky:
Vhodné pro velmi suchou citlivou pokožku se sklonem k atopii.
Použití: Sérum aplikujte v malém množství na suchou nebo vlhkou pokožku obličeje a těla. Jemně vmasírujte. Je perfektní také jako sérum na suché konečky vlasů.
Objem / hmotnost: 125 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.