Eveline Cosmetics Strawberry Skin Regenerating Balm
Regenerační balzám na ruce
Kategorie: | Krémy na ruce |
---|---|
Hmotnost: | 0.057 kg |
EAN: | 5901761968576 |
Péče o tělo: | Krémy na ruce |
Tělo: | Péče o tělo |
Položka byla vyprodána… |
Regenerační balzám s jahodami regeneruje a zvlhčuje drsné, podrážděné a poškozené ruce. Balzám navíc hluboce regeneruje a zvlhčuje. Intenzivně pečující složení pokožku ruky vyhladí, zmírní podráždění a odstraní suchost. Balzám na ruce se rychle vstřebává, nezanechává mastnou vrstvu a vůně jahod příjemně obaluje smysly.
Vlastnosti:
- balzám na ruce
- smyslná vůně šťavnatých jahod
- extrakt z papáji
- hluboce regeneruje
- velmi rychle se vstřebává
- zvlhčuje pokožku
- určeno pro všechny typy pokožky i velmi suchou
- balzám působí jako vitamínová výživa pro ruce
Aktivní složky:
- Acai bobule a granátové jablko extrahují antioxidanty
- Mandlový olej odstraňuje suchost, změkčuje a vyživuje
- Panthenol a betain uklidňují a podporují regeneraci
- Bambucké máslo hydratuje a posiluje ochrannou bariéru
Použití: Naneste dostatečné množství krému na pokožku rukou a jemně vmasírujte. Krém na ruce používejte podle vlastní potřeby.
Objem / hmotnost: 50 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.