Eveline Cosmetics Lip Gloss Holo Collection

Lesk na rty

Odstín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Kód: EV3428 EV3429 EV3430 Zvolte variantu
149 Kč –26 % 109 Kč
Kategorie: Lesky na rty
Líčení: Rty
Rty: Lesky na rty
eveline cosmetics holo collection lesk na rty 121
149 Kč –26 %

Moderní make-up, který můžeme pozorovat na největších módních přehlídkách to je účinek HOLO COLLECTION LIP GLOSS. Moderní lesk na rty dodává make-upu svěžest. Rty zůstávají měkké a dokonale hladké po dlouhou dobu. Holografický lesk na rty Eveline Holo Collection obsahuje kyselinu hyaluronovou, která vyživuje a hydratuje, takže se nemusíte starat o suchou pokožku rtů. Vše rty nejen budou vypadat krásně, ale bude také měkké a voňavé.

Vlastnosti:

  • Lesk na rty má příjemnou malinovou vůni.
  • Dlouhotrvající účinek
  • Vyživuje a pečuje díky kyselině hyaluronové.
  • Silná konzistence zajišťuje lesk na rtech po dlouhou dobu.

HOLO COLLECTION GLOSS vypadá krásně na rtech a voní skvěle. Díky šumivé barvě dokonale doplňuje make-up a jakýkoli styl. Každá žena bude vypadat svěží a zářivá

Použití: Způsob nanášení lesku na rty závisí na preferencích - aplikujte ho na rtěnky nebo použijte samostatně

Objem: 4,5 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.