Eveline Cosmetics Celebrities Eyeliner Widelash
Tekutá oční linka
| Kategorie: | Oční linky | 
|---|---|
| Hmotnost: | 0.009 kg | 
| EAN: | 5901761936704 | 
| Líčení: | Oči | 
| Oči: | Oční linky | 
| Položka byla vyprodána… | |
Oční linky voděodolné Celebrities Eveline cosmetics jsou jedinečné. Mají tenký štěteček (štětinky), který vytvoří dokonale tenkou a rovnou oční linku. To vám umožní opravit konturu oka a dát mu požadovaný tvar. Jeho dvoufázová konzistence dělá linky extrémně odolné a i v nejextrémnějších podmínkách zůstává linka stále upravená. Oční linky odolávají ve velmi vlhkém i proměnlivém počasí. Oční make-up se nerozmazává a tudíž make-up vypadá stále svěže a perfektně po celý den.
Vlastnosti:
- unikátní, super tenký štětec
 - dokonale tenké a pravidelné linky na očním víčku
 - opravuje oční konturu
 - dává oku požadovaný tvar
 - svěží a perfektní po celý den
 - oční linky jsou voděodolné
 - aplikujete pomocí dlouhého, tenkého štětečku
 - hloubka a smyslnost pohledu
 - dokonale zdůrazněné oči
 
Použití: V případě tekutých linek nanášejte nejlépe jako poslední krok v líčení - eliminujete tak obtiskování na víčko. Spodní linku nedotahujte až k vnitřnímu koutku oka, aby vypadala přirozeněji. Postupujte opatrně, aby vám barva nevnikla do oka. Než zvednete oči, nechte linky zaschnout, aby se neobtiskly na víčka.
Objem: 3 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.
