Eveline Cosmetics Sun Care SPF 10
Opalovací voděodolný olej s akcelerátorem SPF 10
Kategorie: | Přípravky na opalování |
---|---|
Hmotnost: | 0.165 kg |
Ochranný faktor: | SPF 10 |
Sluneční kosmetika: | Olej na opalování |
Položka byla vyprodána… |
Výprodej
Nejnovější generace UVA a UVB filtrů a beta-karoten chrání pokožku před škodlivými vlivy slunečních paprsků. Vitamín E chrání před volnými radikály, zabraňuje předčasnému stárnutí pleti, chrání před vysušením a zachovává pružnost pokožky. Ořechový extrakt a beta-karoten posilují opálení a dávají kůži zlatavou barvu.
Vlastnosti:
- prodlužuje opálený vzhled
- přípravek je voděodolný
- podporuje zdravé opálení
- urychluje přirozený proces opalování
Složení:
- ß-karoten, vitamíny A, E, F
- makadamový a kukui olej
- inovativní komplex Express Tan zvyšuje tvorbu melaninu v kůži
Výsledek: Krásně opálená, bronzová a zdravá pokožka.
Použití: Aplikujte dostatečné množství 20 minut před opalováním. Opakujte po každém osušení či dlouhém pobytu ve vodě. Před použitím protřepejte. Nadměrná expozice slunci představuje vážné zdravotní riziko.
Doporučuje se pro osoby, které nejsou náchylné k popálení
Objem / hmotnost: 150 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.