Eveline Cosmetics Sun Care After Sun Intense Repair Body Balm
Regenerační a hydratační balzám po opalování
Kategorie: | Přípravky po opalování |
---|---|
Sluneční kosmetika: | Balzám po opalování |
Položka byla vyprodána… |
Přípravek po opalování Eveline Cosmetics Sun Care zajistí sluncem namáhané pokožce potřebnou regeneraci a zklidnění. Nejen během opalování, ale i po něm je vhodné o pokožku našeho těla pečovat. Vaši pokožku příjemně zregeneruje mléko po opalování EVELINE. To obsahuje vysoký podíl D-PanthenolU, makadamového a kukui oleje který kůži zhydratuje. Je tak vhodný i pro velmi suchou a citlivou pokožku. Zmírňuje zarudnutí a pocit napnuté pokožky. Tělové mléko po opalování naneste na vyčištěnou pokožku celého těla.
Vlastnosti:
- Vhodná péče o citlivou a suchou pokožku po opalování
- Zklidňuje a hydratuje kůži
- Zmírňuje zarudnutí i pocit napnuté pokožky
- Vysoký obsah D-panthenolu, makadamového a kukui o
Aktivní složky:
D-panthenol, makadamový a kukui olej, bambucké máslo, bioHyaluron 4D Complex™, Centella asiatica, vitamin E.
Výsledek: Krásně opálená, bronzová a hydratovaná pokožka.
Použití: Po pobytu na slunci naneste rovnoměrně na čistou pokožku celého těla.
Objem / hmotnost: 200 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.