Eveline Cosmetics Art Make up Anti Shine Complex Powder

Minerální pudr s hedvábím

Odstín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
4.3.2021 4.3.2021 4.3.2021 Zvolte variantu
Skladem (3 ks) Skladem (5 ks) Skladem (> 5 ks) Zvolte variantu
Kód: EV3830 EV3831 EV3833 Zvolte variantu
109 Kč –9 % 99 Kč
Kategorie: Pudry
Líčení: Tvář
Tvář: Pudry
eveline cosmetics tuhy pudr s mineralnimi slozkami
109 Kč –9 %

Ultra lehké složení neucpává póry. První kompaktní pudr obohacený o ANTI-SHINE komplex, který účinně zmatňuje a vyrovnává pleť. Měkká a sametová struktura prášku umožňuje rovnoměrné rozložení, dokonale se přizpůsobí struktuře pokožky a dává jí čerstvý a hedvábně matný vzhled. Pudr, který dokonale splývá se zbarvením kůže a zároveň skrývá nedostatky a vady.

Vlastnosti:

  • ultra lehké složení neucpává póry
  • první kompaktní pudr obohacený o ANTI-SHINE komplex
  • účinně zmatňuje
  • vyrovnává pleť
  • měkká a sametová struktura prášku
  • čerstvý a hedvábně matný vzhled

Použití: Aplikujte na pleť pomocí štětce.

Hmotnost: 14g

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.