Eveline Cosmetics Big Volume Oh My Lash! Mascara
Prodlužující řasenka
Kategorie: | Řasenky |
---|---|
Hmotnost: | 0.04 kg |
EAN: | 5901761974096 |
Líčení: | Oči |
Oči: | Řasenky |
Položka byla vyprodána… |
BIG VOLUME OH MY LASH MASCARA vytvořená pro ženy, které rády zdůrazňují své řasy. Řasenka bude na Vaších očích ohromující a okouzlující. Řasenka má lehkou texturu a poskytuje odolný povrch pro oční make-up. Mascara BIG VOLUME OH MY LASH je lék na tenké, jemné a neviditelné řasy. Řasenka ztmavuje řasy a nutí je získat objem a tloušťku. Speciálně profilovaný kartáč kroutí řasy a nanáší řasenku po celé délce. Rovněž umožňuje dokonalé oddělení všech řas. Lehká konzistence řasenky dokonale přilne k řasám, nerozpadne se a ani se nerozmazává. Řasenka neosuší řasy, ale díky speciálně vybraným ingrediencím se o ně jemně stará, aby vypadaly úžasně. Řasenka vám umožní vytvořit elegantní make-up styl pro každou příležitost.
Vlastnosti:
- opticky zahušťuje řasy.
- Dokonale zvedá a zvýrazňuje i velmi tenké řasy.
- Přesně odděluje řasy.
- Řasenka poskytuje viditelné zahuštění i velmi tenkých řas.
- Speciálně vyvinutý kartáč zvedá řasy a zdůrazňuje jejich linii.
- Zanechává na řasách intenzivní černou barvu.
Použití: Řasenku nanášejte jemnými tahy na řasy od kořínků až ke konečkům. Pro větší zvýraznění aplikujte více vrstev.
Objem: 10 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.