Eveline Cosmetics Aroma Coffee Shampoo

Šampon na vlasy

Můžeme doručit do:
9.8.2021
Skladem (4 ks)
Kód: EV3809
39 Kč –33 % 26 Kč
Kategorie: Šampony
Vlasy: Šampony
eveline cosmetics food for hair aroma coffee posilujici sampon pro slabe vlasy s tendenci vypadavat 1
Akce
39 Kč –33 %

Šampon Eveline Cosmetics Food for Hair Aroma Coffee efektivně čistí pokožku hlavy, důkladně myje vlasy a navrací jim přirozenou krásu. Účinné aktivní látky šetrně a efektivně čistí vlasy a pokožku hlavy, starají se o ně a zlepšují jejich stav. Vlasy jsou zdravé a lesklé, zatímco jemná banánová aroma zůstává ve vlasech.

Vlastnosti:

  • kvalitativně zlepšuje strukturu vlasů
  • má regenerační a hydratační účinky
  • navrací vlasům přirozený, zdravý vzhled
  • dodává vlasům krásnou vůni

Aktivní Složky:

  • Kávový extrakt - stimuluje vlasové folikuly a účinně zabraňuje vypadávání vlasů

  • Extrakt z chilli papričky - zvyšuje průtok krve a aktivuje metabolické procesy vlasových kořínků, jasně stimuluje a urychluje růst vlasů

  • Guarana extrakt - osvěžuje, regeneruje a posiluje vlasy

Použití: Naneste šampon na mokré vlasy, jemně masírujte až dosáhnete krémové pěny a opláchněte.

Objem / hmotnost: 20 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.