Eveline Cosmetics Advance Volumiere 3v1
koncentrované sérum na řasy 3 v 1
Kategorie: | Séra na řasy a obočí |
---|---|
Hmotnost: | 0.03 kg |
Líčení: | Oči |
Oči: | Séra na řasy a obočí |
Inovativní, koncentrované sérum Advance Volumiere 3v1 kombinuje unikátní vlastnosti séra, aktivátoru růstu a podkladové řasenky. Patentovaný Bio Restore Complex™ obsahuje koncentrát z vybraných komponent, které regenerují, obnovují a chrání strukturu řas. Speciálně konstruovaný flexibilní kartáček a sametová konzistence séra poskytne vašim očím hypnotizující pohled.
Účinky:
- obnovuje a chrání strukturu řas
- regeneruje řasy
- aktivuje růst řas
Složení:
- patentovaný Bio Restore Complex™ - obsahuje koncentrát z vybraných komponent, které regenerují, obnovují a chrání strukturu řas
- kyselina hyaluronová - hydratuje, oživuje a stimuluje růst řas
- D-Panthenol - dodává řasám pružnost a vyživuje je od kořínků až ke konečkům
Jak aplikovat:
Před aplikací důkladně otřete přebytečnou tekutinu na štětečku o hranu nádoby. Naneste na horní, případně i dolní linku řas. Přílišné množství séra může způsobit alergickou reakci a pálení čí zarudnutí očí.V případě, že se produkt dostane do očí, okamžitě vypláchněte vodou. Pokud dojde k zarudnutí či pálení očí, přerušte na několik dní používání produktu.
Objem: 10 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.