Doprava u vybraného dopravce nad 1000 Kč ZDARMA.

Eveline Cosmetics Eyeliner Pencil Long

Tužka na oči se strouhátkem

Odstín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
27.11.2020 27.11.2020 Zvolte variantu
Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Zvolte variantu
Kód: EV3348 EV3349 Zvolte variantu
49 Kč –20 % 39 Kč
Kategorie: Tužky na oči
Líčení: Oči
Oči: Tužky na oči
eveline cosmetics eyeliner pencil long tuzka na oci cerna
Akce Black Friday!
49 Kč –20 %

Perfektně přesné oční linky pro Váš okouzlující pohled. Díky své konzistenci se nanáší hladce a nezanechává šmouhy. Ořezávátko slouží zároveň jako víčko. Své ostří si zachovává po dlouhou dobu. Jedním tahem získáte nezaměnitelný vzhled Vašich očí. Tužku lze pohodlně nanášet, hladce se rozprostírá a na očních víčkách se nešpiní, protože má dokonalou konzistenci. Přesné temperování, které vám umožní udržovat špičku tužky v optimální ostrosti, díky čemuž je aplikace snadná a linie dokonalá.

Vlastnosti:

  • nezanechává šmouhy
  • zachovává optimální ostrost tužky
  • hladce se rozprostírá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.