Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Scalpel Serum

tělové sérum k redukci podkožního tuku

Můžeme doručit do:
26.4.2024
Skladem (2 ks)
Kód: EV3620
199 Kč –15 % 169 Kč
Kategorie: Zeštíhlující přípravky
Hmotnost: 0.28 kg
Péče o tělo: Zeštíhlující přípravky
Tělo: Péče o tělo
JE250LS4RTA, 5901761967708 SLIM EX. 4D SCALPEL SUPERCONCENTRATED SERUM REDUCING FATTY TISSUE
Akce
199 Kč –15 %

Revoluční koncentrované tělové sérum Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Scalpel podporuje redukci podkožního tuku. Je skvělým bojovníkem proti nedokonalostem a nechtěným oblinám, a pomůže vám na cestě za štíhlejší postavou a pevnější pokožkou.

Vlastnosti:

  • pomáhá odbourávat celulitidu a vyhlazovat nerovnosti na pokožce
  • tvaruje a modeluje problémové partie, jako jsou hýždě, stehna a břicho
  • zeštíhluje a zpevňuje postižená místa
  • zbavuje tělo nahromaděné tukové tkáně
  • prohřívá pokožku a zvyšuje její pružnost

Jak aplikovat:
Nanášejte ráno a večer na problémové partie, kde se potýkáte s nadměrnou tukovou tkání nebo celulitidou. Krouživými pohyby sérum vmasíruje do pokožky, dokud se úplně nevstřebá. 

Objem / hmotnost: 250 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.