Eveline Cosmetics Rich Coconut Set
Regenerační oční krém s probiotiky 20 ml + Výživný krém pro omlazení pleti s probiotiky 50 ml
Kategorie: | Dárkové Balení |
---|---|
Hmotnost: | 0.24 kg |
Položka byla vyprodána… |
Kokosový oční krém obsahuje 97% složek přírodního původu a je vyvinut na bázi organického kokosu. Rychle a efektivně eliminuje příznaky únavy, intenzivně hydratuje, redukuje vrásky a jemné linky. Minimalizuje tvorbu mimických vrásek.
- vyhlazuje linky a jemné vrásky
- hloubkově hydratuje
- odstraňuje otoky a tmavé kruhy pod očima
- osvěžuje a zjemňuje oční okolí
- dodává pleti pružnost
Použití: Ráno a/nebo večer naneste přípravek kolem kontur očí lehkým poklepáváním, dokud se plně nevstřebá.
Objem: 20 ml
2. Eveline Cosmetics Rich Coconut Face Cream 50 ml
Multihydratační kokosový krém obnovuje optimální úroveň hydratace pokožky a navrací jí přirozený lesk. Složení účinných výživných látek v podobě minerálů eliminuje příznaky únavy a zlepšuje tón pleti, regeneruje a zklidňuje pleť.
Vlastnosti:
- regeneruje a vitalizuje
- navrací pleti pevnost a zanechává ji vypnutou
- redukuje vrásky a předchází jejich vzniku
- hloubkově vyživuje
- dodává pleti svěžest a jas
- chrání pleť před škodlivými vnějšími vlivy
Složení:
- veganský produkt
- obsahuje minimálně 97 % složek přírodního původu
Použití: Naneste krouživými pohyby na čistou tvář a krk a jemně vmasírujte. Používejte každé ráno a/nebo večer.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.