Eveline Cosmetics All In One Eyeshadow Palette

Paleta očních stínů

Odstín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
- 30.4.2024 30.4.2024 Zvolte variantu
Vyprodáno Skladem (2 ks) Skladem (5 ks) Zvolte variantu
Kód: EV3431 EV3432 EV3433 Zvolte variantu
319 Kč –15 % 271 Kč
Kategorie: Oční stíny
Líčení: Oči
Oči: Oční stíny
eveline cosmetics ocni stiny all in one nude
Akce
319 Kč –15 %

Paleta očních stínů All in One umožňuje vytvářet jak jemný, tak i večerní make-up očí. Intenzivně pigmentované, saténové a měkké oční stíny umožňují i začátečníkům dokonale doplňovat make-up.

Obsah palety:

- 12 krásných matných a opalescentních barev s dlouhotrvalým efektem.

- Štětec s dvojitou špičkou pro aplikaci očních stínů a gradaci intenzity barev.

- Jednoduchý návod k provádění denního a večerního make-upu očí.

Paleta barev je inspirovaná krásou přírodní palety dvanácti odstínů béžové, hnědé a šedé, obsahuje perfektně harmonizované barvy, které se shodují a jistě osloví většinu žen. Víčka oživí zlatým, hnědým a měděným reflexním třpytem.

Aplikujte vybrané oční stíny na oční víčka, a užijte si okouzlující make-upu. Pro usnadnění je na štítku uvedena příkladová instrukce

Hmotnost: 12 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.