Doprava u vybraného dopravce nad 1000 Kč ZDARMA.

Eveline Cosmetics Hyaluron Clinic Eye and Eyelid Cream

Vyhlazující krém na oční okolí

Můžeme doručit do:
2.11.2020
Skladem (> 5 ks)
Kód: EV3732
169 Kč –18 % 139 Kč
Kategorie: Péče o oční okolí a rty
Péče o pleť: Pleťové krémy
Pleťový krém: Krém na den i noc
eveline cosmetics hyaluron clinic eye and eye lid cream
169 Kč –18 %

Proti vráskový krém na oční víčka a oční okolí intenzivně vyhlazuje a vyživuje pokožku kolem očí. Snižuje tmavé kruhy a otoky, vyplňuje a zpevňuje. Koncentrovaný kofein obnovuje svěží a uvolněný vzhled. Stimuluje mikrocirkulaci, léčí a překonává příznaky únavy a stresu. Ideální na zralou, suchou a citlivou pleť.

Vlastnosti:

  • Vyhlazuje hluboké vrásky
  • Intenzivně zvlhčuje po 24 hodin
  • Redukuje skvrny a otoky
  • Bez alergenů

Složení:

  • kyselina bio-Hyaluronová - zaručuje inovativní omlazující účinky a působí na povrchu i hluboko v pokožce
  • rostlinné kmenové buňky - obnovují mladistvý vzhled pokožky, stimulují přirozené regenerační procesy a dodávají potřebnou energii

Použití: Jemně aplikujte ráno a večer na celou konturu oka (tmavé kruhy, vrchní víčko až po obočí a v očním okolí.

Objem / hmotnost: 20 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.