Eveline Cosmetics Sun Care Cooling Body Gel

Hydratační chladivý gel po opalování

Můžeme doručit do:
13.4.2021
Skladem (> 5 ks)
Kód: EV3709
149 Kč –13 % 129 Kč
Kategorie: Přípravky po opalování
Sluneční kosmetika: Gel po opalování
eveline cosmetics sun care hydratacni gel po opalovani
Novinka
149 Kč –13 %

Hydratační chladivý gel po opalování

Přípravek po opalování Eveline Cosmetics Sun Care zajistí sluncem namáhané pokožce potřebnou regeneraci a zklidnění. Intenzivní balzám s regenerujícím složením vhodný pro suchou a citlivou pokožku s vysokým obsahem D-panthenolu, makadamového a kukui oleje maximálně hydratuje, snižuje zarudnutí a napínající pocit pokožky.

Vlastnosti:

  • zklidňuje pokožku po opalování
  • ošetřuje a regeneruje
  • intenzivně hydratuje
  • navrací pokožce pružnost
  • má chladivý efekt

Aktivní složky:
D-panthenol, makadamový a kukui olej, bambucké máslo, bioHyaluron 4D Complex™, Centella asiatica, vitamin E.

Výsledek: Krásně opálená, bronzová a hydratovaná pokožka.

Použití: Po pobytu na slunci naneste rovnoměrně na čistou pokožku celého těla.

Objem / hmotnost: 150 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.