Eveline Cosmetics Oils of Nature Dry Oil and Regenerating Serum
Luxusní suchý olej s regeneračním sérem
Kategorie: | Tělové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 0.15 kg |
Péče o tělo: | Tělové oleje |
Tělo: | Péče o tělo |
Položka byla vyprodána… |
EVELINE Oils of Nature Dry Oil Regenerační sérum dokonale hydratuje a vyživuje pokožku. Po použití EVELINE Oils of Nature bude vaše pokožka intenzivně zregenerovaná, svěží a bude vypadat mladě. Nezanechá vám na pokožce mastný film a rychle se vstřebá. Vaše pokožka bude krásně provoněná jemnou vůní inspirovanou DKNY Be Delicious. Tento prostředek obsahuje deset přírodních olejů: Marula, Abyssinian, citron, argan, pomeranč, sója, avokádo, grapefruity, hroznová jádra, slunečnice.
Vlastnosti:
- pečuje o pleť, pokožku i vlasy
- účinně hydratuje a zjemňuje
- rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty
- hloubkově vyživuje
- nezanechává na pokožce mastný film
Aktivní složky:
10 přírodních olejů – Marula, Abyssinian, citron, argan, pomeranč, sója, avokádo, grapefruity, hroznová jádra, slunečnice.
- Marulový olej - regeneruje, působí jako antioxidant
- Avokádový olej - regeneruje, hydratuje
Vhodné pro velmi suchou citlivou pokožku se sklonem k atopii.
Objem / hmotnost: 125 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.