Eveline Cosmetics Volume Lip Extreme

Lesk na rty se zvětšujícím efektem

Odstín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Kód: EV3774 EV3775 EV3776 EV3777 Zvolte variantu
149 Kč –33 % 99 Kč
Kategorie: Lesky na rty
Líčení: Rty
Rty: Lesky na rty
Eveline cosmetics Volume Lip Extreme lesk na rty no 501
149 Kč –33 %

Speciální lesk na rty obsahuje komplex LIP EXTREME, který rozšiřuje krevní cévy a okamžitě zlepšuje mikrocirkulaci a tím zvyšuje objem rtů. Komplex vitaminu A a E brání proti vysušení a účinně bojuje proti volným radikálům. Vitamín C se podílí na výrobě kolagenu. Ochranné filtry UVA a UVB chrání proti škodlivým účinkům slunečního záření.
POZOR! Lehký pocit mravenčení a ochlazování během aplikace je známkou účinku účinných látek.

Vlastnosti:

  • Komplex vitaminu A a E brání proti vysušení a účinně bojuje proti volným radikálům.
  • Vitamín C se podílí na výrobě kolagenu.
  • Ochranné filtry UVA a UVB chrání proti škodlivým účinkům slunečního záření.

Výsledek: Větší, hydratované a krásně lesklé rty.

Použití: Používejte pravidelně alespoň 3x denně po dobu jednoho měsíce.

Objem / hmotnost: 7 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.