Neness Men's Gold Card Tester 1,6ml

Tester s rozprašovačem 1,6ml pro muže

Podobná vůně:

Paco Rabanne 1 Million 100ml

Parfém pro muže

3 999 Kč

Neness Men'S Gold Card

Parfémovaná voda pro muže

129 Kč

Yodeyma Power EDP

Parfémovaná voda pro muže

699 Kč

Sentio Gold Fever 100ml

Parfémovaná voda pro muže

209 Kč

Můžeme doručit do:
22.1.2025
Skladem (>5 ks)
Kód: N176_TESTER
Značka: Neness
29 Kč
Kategorie: Testery 1,6ml
Hmotnost: 0.001 kg
Inspirováno: Paco Rabanne 1 Million
Určení: Pánské parfémy
Druh vůně: Dřevitá, Kořenitá
Objem: 1,6 ml
vune_original: Paco Rabanne 1 Million
vune_cena: 2 599 Kč
vune_obrazek: https://www.neness.cz/user/documents/upload/original/Pouze original/N176.jpg
Další varianty (Další varianty s podobnou vůní): +/pro-muze/paco-rabanne-1-million-100ml/|/pro-muze/neness-men-s-gold-card/|/pro-muze/sentio-gold-fever-100ml/|/pro-muze/yodeyma-power-edp/
Neness Men's Gold Card Tester 1,6ml
Akce

Kořeněná vůně. Tuto vůni si vybere zralý muž, který hledá dokonalost a harmonii. Vůně je ve složení máta peprná, mandarinka, skořice, turecká růže, kardamom, ambra a kůže. Původně se tato vůně jmenovala Neness Milion Man (N176).

Hlava
máta, mandarinka

Srdce
skořice, turecká růže, kůže

Základ
ambra

Objem: 1,6 ml

 

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
AS Avatar autora | 10.1.2024
nejhure utracenych 30 korun za posledni dekadu. voni jako extrakt z potu kuraka.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Parfémy Neness nabízí široký výběr parfémů s nejvyšším obsahem esenciálních olejů na trhu za velmi nízkou cenu. Revoluční řešení znamená, že svou oblíbenou vůni můžete mít stále u sebe. Velikost parfému je ideální na cestu, dovolenou, do kabelky, zkrátka všude tam, kde potřebujete podtrhnout svou osobnost a nebo se jen potřebujete po pár hodinách opět "ovonět". Mezi 185 vůní parfémů, které nabízíme, si najde to své i ten nejnáročnější zákazník. Parfém je perfektní dárek. Parfémy o objemu 33 ml jsou perfektním řešením pro KAŽDÉHO, kdo chce mít svou vůni vždy po ruce, aniž by s sebou musel nosit velký, často o 90 % dražší flakon.